wtorek, 23 czerwca 2015

biel, drewno i kwiaty w słoiku



3 rzeczy, które bardzo lubię :)





14 komentarzy:

  1. podpisuję się pod tym co lubisz. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć to co się lubi w zasięgu ręki :)

      Usuń
  2. Urzekające, pełne spokoju i optymizmu kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niedługo dołączy do tego jeszcze kolor szary :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie ja tez to lubię:) Przepiękne zdjęcia, naprawdę cudowne kadry! Pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też, ja też!!!
    Jaka śliczna jest ta malutka deseczka, która przycupnęła za imbrykiem, no i te rysy czasu na oparciu krzesła. Natalio wiesz, że kocham Twoje zdjęcia, wiesz o tym :-))) Proszę pokazuj jak najwięcej, jak najwięcej. Moc uścisków ślę

    kavkadesign.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kavko Droga, zawstydzasz mnie..., gdzie tam moje zdjęcia do Twoich! Dziękuję za pozytywnego kopa od rana! Buziaki :)

      Usuń
  6. Jest nas, lubiczów ;), więcej! :)

    OdpowiedzUsuń