sobota, 21 marca 2015

Witaj Wiosno!





tak długo czekałam! A Wy? Już jest! Chyba na dobre zaczęła się już parę dni temu :) Pelargonie wyjęte z piwnicy dwa tygodnie temu wypuściły już pierwsze zielone listki :) Nie mogę się doczekać, aż będę mogła wystawić je na balkon! 

Kochani, tak długo czekałam, a witam wiosnę ze strasznym choróbskiem, które mnie chwilowo pokonało. Mam nadzieję, że szybko odpuści.

A już teraz zapraszam Was wieczorem na małe wietrzenie szafy, będzie kilka rzeczy do złowienia :)




Czy żółty będzie kolorem tej wiosny? :)

4 komentarze:

  1. I ja czekałam na tę wiosnę... A u nas dziś pochmurno :( żółte akcenty muszą być, a jakże! I ja zapraszam do siebie po małe prezenty :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty to piękny i bardzo energetyzujący kolor :)
    Cudne zdjęcia :)
    Zdróweczka życzę! nie dajcie się chorobie i trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam wiosnę z otwartymi ramionami :) Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :3
    Zapraszam tutaj:
    miodeqblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń