sobota, 14 lutego 2015

sobota



witajcie!
u nas dziś wyczekane i wytęsknione piękne słońce! Kota od rana wygrzewa się w najlepsze, jak ja jej zazdroszczę tego lenistwa!
Od jakiegoś czasu mam postanowienie przerwać w końcu ten letarg na blogu, może się uda?
w mieszkaniu trochę się zmieniło, szafa przejechała na drugi koniec pokoju, sofa dostała jeszcze przed świętami nowe obicie, a ja aby szybciej przywołać wiosnę kupiłam sobie sukienkę w kwiaty :)

udanego weekendu dla Was!









A na deser nowe ciastko z ulubionej cukierni :)





15 komentarzy:

  1. Takie stare meble mają duszę, i jeszcze pokazane w tak świetny sposób na zdjęciach. Lubię oglądać Twoje foto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie :) uwielbiam ten Twój stylowy, eklektyczny pokoik :) Rysię miziam za uszkiem :)
    A sukieneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam życzyć smacznego, romantycznego ciasteczka :D

      Usuń
    2. A ja uwielbiam Twój! :))

      Usuń
  3. piękna szafa, cudny kot i jeszcze wspanialsza sukienka, zdradzisz gdzie taką dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko! Nieziemski klimat, u nas też było dzisiaj tak pięknie, robiłam więc porządki i pozbywałam się kolejnych zbędnych rzeczy :))) Polecam, może odblokujesz energię do blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i bardzo mi się podoba:) Piękny pokój, piękna sukienka- taka już wiosenna a przede wszystkim piękne zdjęcia w ramach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny kącik pokazałaś! Nasze kocurki też leniuchowały na słońcu, a teraz już znowu zimno jest... Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wszystko! Uwielbiam i tyle :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękności! A ciacho sprawiło, że zaczęło mi burczeć w brzuchu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kadry... jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń